- Hogyan lehet elérni rövid idő alatt, hogy a lehető legtöbb manuális munka, telefonhívás, adatrögzítés vagy jóváhagyásra várakozás eltűnjön a folyamatokból?
- Hogyan vállhat például egy kiválasztási folyamat egy napossá? Miként lehet elérni, hogy a zárásra ne menjen el munkatársunk egy hete?
- Hogyan kell ehhez megszerezni az információkat, adatokat, milyen struktúrában és hogyan dolgozzuk fel?
- Hogyan építsünk új folyamatokat?
- Hogyan érjük el, hogy a szervezet sikeresen beintegrálja az új folyamatot?
- Lean Office, agile vagy design thinking szemléletet használjak?
Az oktatók élő példákkal, gyakorlati megoldásokkal, módszertani segédletekkel és szakmai titkokkal várnak.
Tematika
Előkészületek
- Fejlesztés magas szintű céljainak meghatározása
- Folyamatfejlesztői gondolkodás, módszertan és eszköztár választása
- Folyamatfejlesztési feladatok és szerepkörök
- Fejlesztendő folyamat(ok) kiválasztása, értékelése
Felmérés
- Üzleti igények felmérése és elemzése
- A működő folyamat feltérképezése, eszközök és módszerek
- Veszteségek azonosítása
Fejlesztés
- Új folyamat építése
- Adat, adatáramlás, szerepkörök
- Minőségbiztosítás, visszamérés és megtérülés
- Sok folyamatot érintő projektek tervezése és menedzsmentje (Lean és Agile)
Változásmenedzsment
- A fejlesztés siker kritériumai
- Belső erőforrás menedzsment és a fejlesztés összhangja
- Projektműködés és kommunikáció
- Az új folyamat bevezetésének további szükséges lépései – szabályok, szerepek, dokumentumok, vezetők, végrehajtók, ügyfelek
- Megoldások a változás ügynökeinek és ellenlábasainak kezelésére
A képzés időtartama 2×8 óra, a képzési napok között egy hét telik el.
A képzés csak megfelelő létszámú jelentkező esetén indul. Az időpontváltoztatás jogát fenntartjuk.
Kapcsolódó program:
Digitalizációs projektek vezetése adminisztratív területen Lean és Agile módszertannal