További szolgáltatásaink érdeklik? Vissza a NovaHR Nyitóoldalra
ÉRDEKLŐDÖM!

Gyakorlatorientált soft skill készségfejlesztés IT- és projektvezetőknek. A soft skill tréning alkalmával, azon kompetenciák fejlesztését céloztuk meg, amelyek szükségesek a sikeres működéshez, és a motivált csapat magas teljesítményének eléréséhez.

A soft-skill készségfejlesztő képzéseinket kiváló oktatóink nyújtják. Minden olyan vezetőnek ajánljuk, aki emelni szeretné csapata hatékonyságát és az együttműködés szintjét.

Ilyen helyzetek lehetnek:

  • Ha új vezető vagy csapattag csatlakozik a csoporthoz
  • Amikor a csapatmunkát, összetartást erősíteni akarjuk
  • Ha a csoport működése nem hatékony
  • Amikor projekt indításakor segít az együttműködés gyors kialakításában
  • Amennyiben hatékony együttműködésbe szeretnénk átfordítani a csapatot
  • Ha a vezető szerepkörét erősíteni akarjuk

Képviseld hatékonyan az érdekeidet, tárgyalj eredményesebben!

Amire ajánljuk:

  • Segít, ha azt szeretnénk, hogy a projekt jobban vegye figyelembe a javaslatainkat.
  • Ha konfliktusos helyzetben hatékonyan és átláthatóan szeretnénk kommunikálni.
  • A tárgyalások eredményességét javítja, nagyobb eszköztárat ad az eredményesebb tárgyaláshoz.
  • Segíti a hitelesebb kommunikációt, az egyén jobb elfogadását.

Ismerd meg a konfliktusok hátterét, hogy hatékonyan kezelhessük! Előzd meg a romboló stresszt, ne hagyjuk, hogy kiégjünk!

Amire ajánljuk:

  • Amennyiben javítani akarjuk a szervezeten belül a konfliktuskezelést
  • Stresszes, kiégésközeli állapot kezelésére
  • Nagy nyomás alatt működő projekttagoknak segítségnyújtásra, stresszoldásra
  • Nyomás alatt működő projektek kezelésére

Közösségépítés és networking-lehetőségek a kapcsolatok kialakítására, csapatépítésre, illetve az ügyfélbizalom kialakítására!

Amire ajánljuk:

  • Amikor ügyféloldalon kell dolgozni és fontos a gyors bizalomépítés
  • Amikor fontos a gyors és hatékony kapcsolatépítés
  • Amikor kiemelten fontos a bizalomépítés akár a csapatagokkal akár az ügyfelekkel
  • Amikor lényeges, hogy a munkatárs a cég hírnevét is növelje az ügyfélnél
  • Amikor elsődleges a szervezeti értékrend javítása

Hogy megfelelően kezeljük a munka során elkövethető hibákat, és hogyan kezeljük, ha hibázunk. Ne féljünk hibázni!

Amire ajánljuk:

  • Amikor fontos, hogy a munkatárs felelősséget vállaljon a hibázásért és jól kezelje azt
  • Ahol feszített a munkatempó és sok a hibalehetőség
  • Amikor tudatosan akarjuk kezelni a hibákból származó problémákat
  • Hogyan alakítsunk ki olyan környezetet, ahol a munkatársak megfelelően kezelik a hibákat

Hogyan fókuszáljunk a célokra, ha sok feladattal kell egyszerre megbirkóznunk?

Amire ajánljuk:

  • Szervezeti és egyéni célok hatékonyabb megvalósítására
  • Projektcélok elérésére
  • Munkatárs hatékonyságának javítására
  • Ha szeretnék javítani a céges- és csapatcélok elérésének hatékonyságát

Érdeklődés

ADATOK ÉS ELÉRHETŐSÉGEK MEGADÁSA

Kérem, adja meg a vezetéknevét.
Kérem, adja meg a keresztnevét.
Kérem, adja meg a telefonszámát.
Kérem, adja meg az email címét.
Kérem, adja meg az email címét.
Az adatok elküldéséhez el kell fogadni a nyilatkozatot
ÉRDEKLŐDÖM!