- Hogyan válasszak szoftvert?
- Hogyan indul egy digitális bevezetés? Melyek az indulás alapvető feltételei?
- Egyáltalán alkalmas a cégünk és a folyamataink a digitális átállása? Hogyan mérhetem ezt fel?
- Hogyan dolgozzak együtt az IT-val, a szoftvercéggel? Hogyan értessem meg az üzleti igényünket?
- Hogyan tervezzek erőforrást, honnan tudjam, mennyi időt kell belefektetni a bevezetésbe?
- Hogyan érjük el, hogy a szervezet beintegrálja az új digitális megoldást?
- Lean Office, agile vagy design thinking szemléletet használjak?
Az oktatók élő példákkal, gyakorlati megoldásokkal, módszertani segédletekkel és szakmai titkokkal várnak.
TEMATIKA
Előkészítés
- A digitális megoldással szemben támasztott magas szintű célok meghatározása
- Üzleti igények felmérése és elemzése
- Szoftver helye, határai, kapcsolatai más digitális megoldásokkal
- Folyamatok előkészítése digitalizációra
- Adatmodell és adatáramlás
- Szerepkörök és feladatok
Szoftver kiválasztás
- Szoftverek keresése, értékelése, kiválasztása
- Az üzleti igény átadása a szolgáltató és az IT felé
- Vezetői döntéstámogatás a szoftver megvásárlásához
- Árajánlatkérés és tárgyalás
Projekttervezés
- Időtávok, mérföldkövek
- Kommunkáció
- Erőforrásterv
- Projektmenedzsment módszertanok és eszköztárak (Lean és Agile)
Változásmenedzsment
- A fejlesztés siker kritériumai
- Az új szoftver bevezetésének további szükséges lépései – szabályok, szerepek, dokumentumok, vezetők, végrehajtók, ügyfelek
- Belső szinergia elérése a szervezeten belül
- Megoldások a változás ügynökeinek és ellenlábasainak kezelésére
A képzés időtartama 4×4 óra online.
A képzés csak megfelelő létszámú jelentkező esetén indul. Az időpontváltoztatás jogát fenntartjuk.
A képzés a Digi HR Labs és a Nova Akadémia közös szervezésében valósul meg.