Interested in our additional services? Back to the NovaHR Home Page

Organizing and transacting AC, DC

Development Centres and Assessment Centres evaluate candidates within the organization. It is a tool or method of evaluating and selecting coworkers and examines their leadership and interpersonal skills which can only appear by practice. Our experienced and knowledgeable consultants help to create and transact Assessment Centres that support organizational aims the most. In the latter case it means creating assessment programs, choosing assessment methods, determining roleplays, summarizing experiences alongside determining targets and required competencies.

Legfrissebb blogbejegyzések

Szülőség és munka-magánélet egyensúly

A szülőség és a munka-magánélet egyensúlyának megtalálása mindig is kihívást jelentett, de a mai világban, ahol a munka és a család igényei egyre inkább összeolvadnak, ez a...

Karrier Soft skills

Miért fontos a self branding?

A self branding vagy más néven én-márka egy nagyon fontos eszközünk lehet a munkaerőpiacon. A megfelelő self branding az interjúztatók és jövendőbeli munkaadónk számára is...

Karrier Recruitment Soft skills

Hogyan készítsünk önéletrajzot? – tippek pályakezdőknek

Hogyan készítsünk önéletrajzot – 5 tipp pályakezdőknek Az álláskeresés – főként pályakezdőként – nem egyszerű feladat, rengeteg idő- és energiabefektetést igényel. Emiatt...

Karrier Recruitment Soft skills