Feladatok

  • Az érintett piac (HU és SEE) fogyasztói trendjeinek és kategória-dinamikájának elemzése a növekedési lehetőségek azonosítása érdekében, különös tekintettel a magyar piacra
  • Az értékesítési mutatók (sell-in és sell-out KPI-k) nyomon követése, beleértve a piaci részesedést, a disztribúciót és a versenytársak tevékenységét
  • A márkaismertség növelését célzó éves marketing- és médiatervek (TV, digitális, közösségi média) vezetése.
  • Új termékek bevezetésének (NPD) és a portfólió-menedzsment irányítása, a határidők betartásával és a helyi piaci igényeknek megfelelően
  • Együttműködés a gyárakkal és beszállítókkal az innovációk és csomagolások zökkenőmentes megvalósítása érdekében
  • A marketingköltségvetés kezelése, valamint a működési hatékonyság támogatása többfunkciós csapatokkal együttműködve Helyi 4P-stratégiák (Termék, Ár, Elhelyezés, Promóció) kidolgozása és végrehajtása az Értékesítési csapattal közösen a márkateljesítmény és piaci részesedés növelése érdekében
  • Disztribúciós és árképzési stratégiák kidolgozása az erős értékesítési teljesítmény és a jövedelmezőség biztosítására
  • Együttműködés a Key Account Managerekkel a kiskereskedői tárgyalások során, betekintések és márkafrissítések biztosítása
  • A felettes által meghatározott egyéb, a pozícióhoz kapcsolódó feladatok ellátása

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség
  • Tárgyalóképes, folyékony angol nyelvtudás
  • Legalább 4-5 éves, FMCG cégnél szerzett, releváns marketing tapasztalat
  • Vezetői tapasztalat
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség
  • Kiemelkedő projektmenedzsment skillek
  • Magas szintű felelősségvállalás
  • Aktív és proaktív személyiség

Munkáltató ajánlata

  • Stabil hátterű cég, hosszú távú munkalehetőség
  • Barátságos, támogató munkatársak és vezetők
  • Önállóság, szakmai érvényesülési lehetőség